zaterdag 24 augustus 2013

wish to wear | It's hard to do these things alone

It's hard to do these things alone.

De laatste tijd ben ik bijna elke dag wel te vinden op de website polyvore. Die collages zie je heel erg vaak voorbij komen op mijn blog en ik ben nog steeds helemaal verslaafd. Op dit moment staan er een stuk of 10 collages te wachten om online te komen. Het is echter wel een beetje saai om elke dag zo'n collage te zien staan op mijn blog. Daarom probeer ik het een beetje te beperken. Dit keer heb ik voor jullie een collage met bijna alleen maar items van de H&M. Enkel het armbandje komt niet van deze winkel. Dit jaar verbaas ik me eigenlijk over alle leuke dingen die ik heb gevonden in hun collectie. Meestal heb ik zo iets van : 'Oh, wel leuk.' maar nooit spreekt het me echt aan en moet ik het hebben. Niet dat ik daar nooit iets kocht, maar ik had geen wow gevoelens. Bij deze collectie heb ik dat wel. Ik heb onlangs in Utrecht  een heleboel leuke H&M dingen geshopt die ik jullie nog in een shoplog ga laten zien. Nu ben ik helemaal verliefd geworden op dit topje. Ik bedoel maar: ALLEMAAL GOUDEN PANTERS! Jullie weten natuurlijk dat ik alles wat maar een beetje weg heeft van wilde katachtigen echt moet hebben. Sweaters, shirtjes, blousjes, alles staat op mijn wishlist. Dit shirtje zag ik staan op de H&M site en het kost maar 15euro (!). Ik zie hem al helemaal bij mij in de kast hangen. Gecombineerd met een legergroene broek, die me ook erg aanspreekt voor op koude winterdagen, en Doctor Martens look al likes, die kunnen ntuurlijk niet ontbreken, ben je good to go. De schoenen kun je trouwens ook kopen bij H&M. Hmm.. ik zie mijn portemonnee al helemaal leeg.

Mijn schoolweek is eigenlijk wel goed verlopen. Ondanks dat ik daarnet al heb zitten leren, want die leraren moesten natuurlijk de eerste week al leerwerk op geven. Joepie, uhh.. nee. Vanmiddag moet ik werken en vanavond ga ik lekker op de bank neerploffen en genieten van mijn weekend.

Wat vinden jullie van de nieuwe H&M collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...